Wikia

Informatie
Beatrice Anime
Beatrice
 Kanji ベアトリス
 Romaji Beatorisu
 Bijnaam Betty (ベティ Betii)
• Karakter Kenmerken•
 Ras Kunstmatige Geest
 Geslacht Vrouw
 Leeftijd 400+
Ongeveer 11-12 (uiterlijk)
 Haar Kleur Creme
 Lengte 140cm (4'7")
• Professionele status•
 Affiliatie Koninkrijk Lugnica
Emilia Campagne
 Bezetting Contract Geest
 Voormalige Bezetting Bibliotheek Bewaker
• Persoonlijke Status•
 Status Levend
 Relaties Echidna (schepper)
• Vermogen en Uitrusting•
 Magie Yin
• Debuut•
 Light Novel Volume 2
 Manga Hoofdstuk 0
 Anime Aflevering 4
• Stemacteurs•
 Engelse Stem Kira Buckland

Beatrice (ベアトリス) is Subaru's gecontracteerde Kunstmatige Geest en een lid van de Emilia Campagne. Zij was vroeger de bewaker van de bibliotheek tot zijn verwoesting.

UiterlijkEdit

Beatrice is een klein meisje met lang crèmekleurig haar dat ze in twee dubbele boren heeft vastgebonden, samen met blauwe ogen met een vlinderpatroon in het midden. Ze draagt een jurk met franje met roze linten, panty's en schoenen. Een kleine kroon ligt vast aan de achterkant van de rechterkant van haar haar, met een vlindervormig lint bij haar cape aan haar borstbeen.

PersoonlijkheidEdit

Beatrice kijkt over het algemeen neer op anderen en is slecht in het omgaan met mensen die dicht bij haar proberen te komen. Ondanks dat ze vol bravoure is, is ze een eenzaam persoon en zachthartig is ze meer dan haar eigenwijsheid. Ze is hartelijk jegens Pack vanwege hun overeenkomsten en bevoordeelt hem boven de anderen in het Roswaal huis. Ze heeft een aparte manier van spreken, en voegt aan het einde van sommige van haar zinnen Kashira toe (か し ら, "Ik neem aan").

BiografieEdit

Ongeveer 400 jaar geleden werdt Beatrice gecreëerd door Echidna. Zij hielp met haar experimenten, zoals de Sanctuarium Barrière, maar ze wist niet af van Echidna, zoals dat Beatrice niet wist dat Lewes Meyer zou verzegeld worden in een kristal. Een bepaalde tijd later, Echidna gaf haar de opdracht om over de bibliotheek te waken terwijl ze wachtte op 'die persoon', een opdracht die ze ijverig volgde.

VaardighedenEdit

NavigatieEdit