Wikia

Emilia Karakter
Emilia
 Alias Heks der ijs
 Bijnaam Emilia-Tan (Natsuki Subaru)
Lia (Pack)
Emily (Fortuna)
• Karakter Kenmerken•
 Ras Half Elf
 Geslacht Vrouw
 Leeftijd 19 (18 Arc 1-4) (uiterlijk)
108 (107 Arc 1-4) (werkelijkheid)
15 (14 Arc 1-4) (mentaal)
 Lengte 164 cm
• Professionele status•
 Connecties Koninkrijk Lugnica
Emilia Campagne
 Voormalige Connecties Elior Bos
 Bezetting Koninklijke kandidaat
 Voormalige Bezetting Dorpeling
• Persoonlijke Status•
 Status Levend
 Relaties Fortuna (Tante)
• Vermogen en Uitrusting•
 Magie Vier Soorten
 Uitrusting Wit en Paarse outfit
• Debuut•
 Light Novel Volume 1
 Manga Hoofdstuk 1
 Anime Aflevering 1

"Mijn naam is Emilia. Ik heb geen familie naam, dus noem me Emilia Alsjeblieft. En ik heb een verzoek, ik wens voor de selectie dat het eerlijk blijft!"

— Emilia's koninklijke introductie., Hoofdstuk 6

Emilia is de hoofd heldin van de Re:Zero Kara Hajimeru Isekai Seikatsu series. Ze is een Half Elf en is een koninklijke kandidaat om de 42e Koning te worden van het Koninkrijk Lugnica.

UiterlijkEdit

Emilia is een knappe Half Elf met lang zilver haar en paars blauwe ogen. Ze draagt een wit en paarse outfit met een witte bloem in haar haar. Door de serie heen, heeft Emilia haar haar op verschillende manieren gestileerd.

PersoonlijkheidEdit

Emilia is goedaardig en houdt ervan om voor anderen te zorgen, hoewel Emilia zelf weigert dit toe te geven, in plaats daarvan beschouwend ze het als haar eigen egoïsme. Ze is onverschillig voor haar uiterlijk en laat Pack om voor haar kleren te zorgen. Omdat haar uiterlijk lijkt op de Heks der Afgunst, heeft ze een groot aantal oneerlijke discriminatie van anderen ontvangen en ontvangt ze nog steeds dagelijkks. Ze gedraagt zich soms als een kind en is onbekend met de wereld omdat ze vroeger in het bos met andere Elfen woonde, ondanks dit, werkt Emilia nogsteeds hard om koning te worden.

BiografieEdit

VaardighedenEdit

Geesten Gebruiker : Emilia heeft op dit moment een contract met paar Quasi Geesten en ze had vroeger een contract met de kunstmatige geest Pack. Tijdens het incident bij de Sanctuarium heeft Pack het contract met Emilia gebroken, waardoor Emilia's ketting brak, waardoor ze Pack in een Kristallen steen droeg die niet puur genoeg was om voor haar hem goed te gebruiken. Ze verplaatste later de steen met een nieuwe ketting die puur genoeg was. Als vervolg daarop begon het Priestella incident. Echter, Emilia beweert dat ze niet genoeg Mana heeft om een nieuwe contract te creëren met Pack. Pack was vroeger een mens voordat hij een kunstmatige geest werdt door Echidna en Pack heeft een soort contract met haar dat zijn herinnering verzegeld zijn tot een bepaalde voorwaarde is voldaan.

Magie Gebruiker : Als vervolg op de Test van Echidna leerde Emilia weer hoe ze Magie kan gebruiken zonder Pack. Ze is op dit moment weer in staat om zelf magie te gebruiken.

  • Ijs Merk Kunsten : Met deze techniek kan Emilia onmiddellijk ijs gemaakte wapens laten verschijnen die ze kan gebruiken en vrij kan manipuleren in gevechten van dichtbij. De wapens zijn erg stevig en de wapens weerstaan vuur zonder te smelten.
    • Ijs Merk kunst : Ijskegel Lijn : Emilia creëert een barrière met een beperkt gebied gemaakt van ijsdeeltjes rond haar doelwit die ze gebruikt om van alle kanten aan te vallen door de ijsdeeltjes te transformeren in wapens. Deze spreuk werd oorspronkelijk bedacht door Subaru.

TriviaEdit

  • Emilia's verjaardag is op 23 september.

NavigatieEdit