Wikia

Meili Portroute LN
Meili Portroute
• Karakter Kenmerken•
 Ras Mens
 Geslacht Vrouw
 Haar Kleur Blauw (anime/actueel)
Bruin (light novel/voormalig)
• Professionele status•
 Affiliatie Koninkrijk Lugnica
Emilia Campagne
 Voormalige Affiliatie Sluipmoordenaar Organisatie
Gusteko
 Bezetting Duivel Beest Gebruiker
• Persoonlijke Status•
 Status Levend
 Relaties Elsa Granhiert (partner)
• Debuut•
 Light Novel Volume 3
 Anime Aflevering 5

— 

Meili Portroute is een Duivel Beest gebruiker. Ze was voor het eerst geintroduceert als een bewoner van Alam Dorp. Maar, ze toonde later lid te zijn van de zelfde Sluipmoordenaar Organisatie als Els Granhiert. Ze sluitte zich aan de Emilia Campagne na dat ze haar missie faalt in Arc 4.

UiterlijkEdit

Meili heeft olijfgroene ogen en haar dat aan één kant is gevlochten. Oorspronkelijk had ze bruin haar dat later in blauw werd veranderd om overeen te komen met haar anime-uiterlijk. Ze draagt een blauwe jurk met een lichtblauwe kraag.

PersoonlijkheidEdit

Toen ze voor het eerst werd geïntroduceerd, deed Meili alsof ze verlegen en zachtaardig was, hoewel ze in werkelijkheid buitengewoon vriendelijk en bekend is met anderen, zelfs met haar doelen. Ze heeft ook de gewoonte om het einde van haar zinnen uit te rekken. Tijdens haar verblijf in de Pleiades Wachttoren raakt Meili gehecht aan Shaula, die ze 'naakte zus' noemt, en meestal haar tijd op haar schouder doorbrengt.

Hoewel ze oorspronkelijk lid was van dezelfde organisatie als Elsa, vraagt Meili het Emilia Camp om haar te beschermen na haar nederlaag, omdat ze vreesde dat ze gezuiverd zou worden omdat ze haar missie niet zou nakomen en Elsa zou verliezen.

VaardighedenEdit

Miasma Aura : Meili straalt blijkbaar voortdurend een miasma-achtige uitstraling uit, reden waarom het Emilia Camp haar moest laten leven onder het huis van Roswaal.

Duivel Beest Gebruiker : Meili is op de een of andere manier in staat om hoornloze Duivel Beesten te besturen. Normaal gesproken worden hoornloze Duivel Beesten gedood door anderen, maar volgens de "Mama" van de organisatie functioneert Meili blijkbaar als een hoorn. Ze is niet in staat om krachtige Duivel Beesten, zoals de Witte Walvis, te besturen en kan incompatibel zijn met bepaalde anderen, zoals de Oiranguma, hoewel ze deze nog steeds kan beheersen. Natsuki Subaru, Beatrice en Julius Juukulius hebben verwezen naar haar vermogen als een Goddelijke Zegening, hoewel het onbekend is of het echt een is.

NavigatieEdit

Sjabloon:Irlam Navbox