Wikia

Pack Anime
Pack
 Alias Beest van het Einde
• Karakter Kenmerken•
 Ras Kunstmatige Geest
 Geslacht Man
 Leeftijd 421 (Arc 5+)
420 (Arc 1-4)
 Haar Kleur Grijs
 Lengte Gewoonlijk 9 cm
 Gewicht 5 gram
• Professionele status•
 Affiliatie Koninkrijk Lugnica
Emilia Campagne
 Voormalige Bezetting Contract Geest
• Persoonlijke Status•
 Status Levend
• Vermogen en Uitrusting•
 Magie Water
Yin
Andere
• Debuut•
 Light Novel Volume 1
 Manga Hoofdstuk 1
 Anime Aflevering 1
• Stemacteurs•
 Japanse Stem Uchiyama Yumi

— 

Pack is een Kunstmatige Geest dat voormalig met Emilia een contract mee had.

UiterlijkEdit

Pack kan schattig of schattig worden genoemd, dus zijn huid is roze rond zijn wangen. Zijn vacht is meestal grijs met zilver op bepaalde plekken (d.w.z. punt van de staart). Zijn wenkbrauwen zijn vrij klein en ruitvormig. Hij heeft ook een gouden oorbel aan zijn linkeroor. Soms heeft hij een paarse zak om zich heen.

PersoonlijkheidEdit

Pack is over het algemeen een leuke Geest. Hij is erg blij en verblijft aan Emilia's kant om haar te beschermen, liefkozend haar "Lia" genoemd. Hij goofs af en toe en gaat vooral goed samen met Beatrice. Het gedrag van Pack verandert echter enorm in een tijd loop van Subaru waarin Emilia sterft, met een complete minachting voor iedereen behalve haar, en was zelfs bereid de wereld te vernietigen vanwege de toestand in hun contract.

BiografieEdit

Ongeveer 400 jaar geleden werd Pack door Echidna van een mens naar een Kunstmatige Geest gemakt, hoewel hij blijkbaar haar verlaten had tegen de tijd dat ze naar het Sanctuarium ging. Zeven jaar voor de start van de verkiezingen, smelte Pack Emilia uit het Ijs van het Elior Bos en begon te gedragen als haar vriend en mentor, en later begon hij te wonen in het huis van Roswaal waar hij werd herenigd met Beatrice.

VaardighedenEdit

Magie Gebruiker: Pack kan zowel Water als Yin magic gebruiken en wordt ook vermeld om anderen te gebruiken.

Sterren Beestificatie: Hoewel hij normaal in een klein formaat blijft, is Pack's ware vorm een ​​monsterlijk, 20 meter, gouden ogen katachtig beest dat "het Beest van het Einde" wordt genoemd. Omdat hij een ongelofelijke hoeveelheid mana nodig heeft om in deze vorm te blijven, haalt hij het met geweld uit zijn omgeving, waardoor zijn omgeving bevriest.

Kunstmatige Geest: Pack is een Grote Geest die leiding geeft aan Vuur Mana. Terwijl hij een contract had met Emilia, had hij een aantal voorwaarden, waaronder dat hij pas vanaf negen uur 's morgens tot vijf uur' s middags zou verschijnen, hoewel hij haar Od kon gebruiken om zich in geval van nood te manifesteren. Net als Beatrice is Pack ook een kunstmatige geest, waardoor hij een verschrikkelijk mana-verbruik heeft. Hij putte mana uit Emilia, die er geen gebruik van had gemaakt totdat ze zich herinnerde dat ze tijdens de proeven zelf magie kon gebruiken, terwijl hij loog dat hij het uit de atmosfeer absorbeerde. Pack zelf was een mens voordat hij door Echidna tot kunstmatige geest werd gemaakt en had een contract met haar dat hem verbood om op eigen initiatief een contract met Emilia te sluiten, maar hij verbrak dit contract om haar te beschermen tegen de gevolgen van zijn strijd met Melakuera, resulterend in zijn herinneringen aan het verzegelde verleden.

TriviaEdit

  • In de community is er een discussie of Pack niet een verkeerde spelling is voor Puck.

NavigatieEdit