Wikia

Informatie
Pandora
Pandora
 Alias Heks der Ijdelheid
• Karakter Kenmerken•
 Ras Mens
 Geslacht Vrouw
 Haar Kleur Platina
• Professionele status•
 Affiliatie Heksen der Zonde
Heks Cultus
 Bezetting Heks
• Persoonlijke Status•
 Status Levend
• Vermogen en Uitrusting•
 Autoriteit Autoriteit der Ijdelheid
• Debuut•
 Light Novel Volume 14 (flashback)

Pandora is de heks der ijdelhijd en een lid van de Heks Cultus

UiterlijkEdit

Pandora heeft lang, transparant platinahaar met donkerblauwe ogen en lange wimpers. Ze draagt slechts één witte doek over haar kleine lichaam. Ze verspreidt een belangrijke aura en haar stem heeft een magisch-achtige charme die de lichamen en zielen van anderen lijkt te binden. Alleen al door naar haar te kijken of te praten, kun je genoeg geluk ervaren om voor te sterven. Ze is mooi genoeg om te zeggen dat ze anderen laat trillen van haar schoonheid en dat zelfs God zou aarzelen om haar aan te raken.

PersoonlijkheidEdit

Pandora heeft de neiging om oppervlakkige en zelfzuchtige logica te gebruiken. Ze is ongebruikelijk en apart omdat ze zelfs Regulus naar haar kan laten verwijzen met 'sama' (boven mij).

Ze is een geheim gemaakt door de Cultus. Praten over haar is een taboe voor zowel de gematigde als de radicale leden van de Heks Cultus.

BiografieEdit

100 jaar geledenEdit

Pandora viel het Elior Bos aan 100 jaar geleden samen met Regulus Corneas. Het lukte haar om Geuse een Zonde Aartsbisschop te maken en om Fortuna te vermoorden. Het was haar niet gelukt om de Elior Verzegeling te openen door Emilia's magie. Dit was een aanleiding tot te permafrost van het Elior Bos.

30 jaar geledenEdit

Ze viel Garkla aan samen met Regulus en het lukte haar om van Kurgan een zombie te maken.

15 jaar geleden.Edit

Toen Thearesia vocht tegen de Hakugei en stierf, maakte Pandora van haar een zombie.

Arc 5Edit

Tijdens de Cultus aanval op Priestella, verschenen de twee zombies, Kurgan en Thearesia.

VaardighedenEdit

Autoriteit der Ijdelhijd : Pandora is instaat om de Autoriteit der ijdelheid te activeren.

  • Pandora kan een fenomeen in haar voordeel zo vaak herschrijven als ze wil. Hiermee kan ze haar dood ongedaan maken, mensen meteen in de grond begraven, mensen teleporteren zonder enig spoor van hun acties achter te laten en de herinneringen van mensen aanpassen. Hoewel ze de Kurohebi niet met haar kracht kan beheersen, is ze wel in staat om het te sturen naar waar ze maar wil.

TriviaEdit

NavigatieEdit