Wikia

Bestand:Re Zero Logo.png
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu (Re:ゼロから始める異世界生活, lit. Re: Leven in een andere wereld vanaf nul), is een japanse light novel serie geschreven door Nagatsuki Teppei en geillustreerd door Ootsuka Shinchirou. The serie is gepubliceerd door MF Bunjo J sinds Januari in 2014, en heeft ook een mede-serie herkend als Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu Ex (Re:ゼロから始める異世界生活 Ex, lit. Re: Leven in een andere wereld vanaf nul Ex), dat het verleden verteld voor de serie gestart was.

De light novel serie is aangepast in een anime serie, die is geanimeerd door White Fox en was aan het publiceerd sinds April 2016. De serie is ook aangepast in paar manga series; deel 1 en deel 3 zijn gemaakt door Gekkan Comic Alive terwijl deel 2 is gemaakt door Gekkan Big Gangan

PlotEdit

Plotseling, een middelbare scholier student Natsuki Subaru is geteleporteerd naar een andere wereld onderweg naar de gemakswinkel. Met als grootste crisis in zijn leven is hij geteleporteerd naar een andere wereld met geen idee door wie, worden dingen zelfs erger wanneer hij wordt aangevallen. Maar, hij wordt gered door een mysterieus silver harig meisje met een pleuzige kat, Subaru werkt samen met het meisje om iets terug te betalen. Wanneer ze iets eindelijk door zien te hebben, worden Subaru en het meisje vermoord door iemand. Subaru wordt wakker in de plek waar hij was gestart in deze wereld en krijgt door dat hij het vermogen "Terug komen van Dood." Subaru is een hulpeloze jongen dat alleen de kracht heeft om de tijd terug te spoelen bij zijn dood. Ondanks het wanhoop, kan hij geschiedenis herschrijven en het meisje redden met het voorbestemde dood?

MediaEdit

Light NovelEdit

MangaEdit

AnimeEdit

A 25 episode anime adapation was produced by White Fox and directed by Watanabe Masaharu, and is currently airing in Japan from April 2016. The anime will be collected into nine DVD and Blu-ray Disc sets which are scheduled to be released from June 24, 2016 to February 24, 2017.

Een 25 episode anime was geproduceerd door White Fox en gericht door Watanabe Masharu, en is gepubliceerd in Japan vanaf April 2016. De anime is verzamelbaar in negen DVD en Blue-ray Disc sets die zijn geplant om verkrijgbaar te worden tussen 24 juni, 2016 tot 24 Februari, 2017.

MusicEdit

Suehiro Kenichirou van ONEMUSIC was in de leiding van de muziek in de anime. De anime gebruikte Redo en STYX HELIX als openings lied en het eind lied van het eerste deel en Paradisus-Paradoxum en Stay Alive voor het tweede deel.

Around Wikia's network

Random Wiki