Wikia

Regulus Corneas Character
Regulus Corneas
• Karakter Kenmerken•
 Ras Mens
 Geslacht Man
 Leeftijd 110+
 Haar Kleur Wit
• Professionele status•
 Voormalige Connecties Heks Cultus
 Voormalige Bezetting Hebzucht Zonde Aartsbisschop
• Persoonlijke Status•
 Status Overleden
• Vermogen en Uitrusting•
 Autoriteit Autoriteit van Hebzucht
• Debuut•
 Light Novel Volume 9 (flashback)

Begrijpt u basisconcepten zoals beleefdheid niet? Het eerste wat ik deed was een zelfinleiding geven. Om te vragen waarom je jezelf gaat introduceren, is dat omdat het het belangrijkste is om te beginnen als een relatie. Wat voor soort relatie ook, is het niet nodig om te beginnen met een kennissenkring waar we elkaar allebei kennen? Dus, alleen omdat ik iemand ben die om zulke dingen geeft, denk ik vaak dat het niet uitmaakt aan wie, ik zal zo vriendelijk mogelijk zijn. Ik zeg niet dat er geen kans is dat de andere partij verlegen is. Zelfs als je denkt dat je goed verbonden wilt zijn, als je begint met jezelf te introduceren, kan iets in je altijd niet anders dan aarzelen. Uit respect voor dat soort mensen, probeer ik mezelf zo veel mogelijk voor te stellen en handel om een ruimte te creëren waar ze zich prettig voelen. Natuurlijk verwacht ik niet dat deze gratie onmiddellijk duidelijk zal zijn. Ik hoop echter dat ze na enige tijd de betekenis van een inleiding kunnen detecteren. Of beter gezegd, dat ze zich ervan bewust zullen worden. Of is het normaal om voor het eerst met iemand te praten die je voor het eerst ontmoet zonder jezelf voor te stellen? Als dat het geval is, is er een klein verschil tussen mijn gezond verstand en mijn cultuur. In dat geval, hoewel beide partijen een gevoel van verplichting voelen, is het noodzakelijk om de andere partij van tevoren te weigeren om een misverstand te voorkomen. Is dat niet zo verschillend van wat ik eerder zei, omdat het als vanzelfsprekend voor elkaar zijn om zacht voor elkaar te zijn? Eigenlijk, zeg dat dus voelt onbeleefd. En dat is een verlies van etiquette en de andere partij heeft een lagere waarde. Een valse beoordeling van elkaars waarde legt anderen op. Dit is een schending van de rechten van anderen. Vanuit elk rationeel perspectief is dit een inbreuk op mijn rechten.

— Regulus, naar Subaru, Arc 5, Hoofdstuk 25

Regulus Corneas was de hebzucht zonde aartsbisschop van de Heks Cultus.

UiterlijkEdit

Regulus is beschreven met een "normaal" uiterlijk te hebben, met functies die niet knap maar toch niet lelijk zijn. Hij heeft een dun lichaam samen met wit haar dat niet lang of kort is, en ook niet op een vreemde manier gestyled. Zijn zwarte kleding volgt hetzelfde concept, waardoor hij gewoon genoeg is dat mensen hem snel zouden vergeten na hem te hebben gezien.

Regulus werd 100 jaar geleden genoemd als een jonge man, wat hem op dit moment meer dan 110 jaar oud zou maken.

PersoonlijkheidEdit

Regulus is spraakzaam en streeft ernaar om zichzelf als "onzelfzuchtig" te beschrijven, ondanks dat hij hebzucht vertegenwoordigt, en gaat vaak door met plausibele theorieën, hoewel hij in werkelijkheid zijn eigen egoïsme op anderen afdwingt en probeert het te rechtvaardigen. Als zijn tegenstanders iets zeggen dat tegen zijn mening in gaat, vindt hij onredelijke fouten in hen, en wordt hij boos terwijl hij hen beschuldigt van "het overtreden van zijn rechten".

Biografie+Edit

Op een gegeven moment in het verleden had Regulus de Heksen Genen ingenomen en vervolgens heel zijn familie en iedereen in het land had vermoord.

Hij was 100 jaar geleden een zonde aartsbisschop van de Heks Cultus en viel samen met Pandora het Elior Bos aan.

Arc 3Edit

Op de Lifeaus Snelweg tijdens het gevecht tussen Petelgeuse Romanee-Conti, Natsuki Subaru en Julius Juukulius, kwamen Regulus en Ley Batenkaitos Crusch Karsten en Rem tegen. Het lukte Regulus om Crusch' haar arm eraf te snijden doormiddel van zijn Autoriteit. Ley lukte het om Rem haar naam en herineringen op te eten.

Arc 5Edit

VaardighedenEdit

Autoriteit der Hebzucht : Regulus was instaat om de Autoriteit van Hebzucht te gebruiken totdat zijn Heksen Genen werden afgenomen door Natsuki Subaru waardoor Regulus stierf.

  • Stilte van de Tijd van een Object
    • De gebruiker kan de tijd van zichzelf of alles wat ze dragen, aanraken of zelfs hun ademhaling stoppen. Hiermee wordt interferentie van buitenaf gestopt en wordt de interferentie van de gebruiker alleen naar buiten toe toegestaan. Dit maakt elke aanval op de gebruiker onkwetsbaar en als de gebruiker met de hand zwaait, wordt alles in zijn baan gesneden, ongeacht de weerstand. De atmosfeer die vrijkomt uit de stilte kan schokgolven veroorzaken, grind dat rond wordt gegooid kan onvermijdelijke schoten worden en het kan de gebruiker in staat stellen om met extreem hoge snelheden voort te bewegen. Normaal gesproken kan meervoudig gebruik van dit vermogen dodelijk zijn omdat het hart van de gebruiker ook stopt, maar het kan worden omzeild wanneer het wordt gecombineerd met een andere mogelijkheid van de Autoriteit van Hebzucht.
  • Leeuwen Hart of Kleine Koning.
    • De gebruiker voegt zijn hart samen met een van de mensen van zijn 'koninkrijk', of met andere woorden elke vrouw waarvan de gebruiker heeft bevestigd dat hij hun echtgenoot is. Hiermee kan de gebruiker de effecten van Stilte van de Tijd van een Object gebruiken zolang als ze willen. Omdat het slechts een niet echt hart is, is het enige nawerk dat de gebruiker de last weer draagt, zelfs als de samenvoeging wordt vernietigd. Eventuele condities of effectgebieden zijn niet getoond.

TriviaEdit

  • Honderd jaar geleden had Regulus 78 vrouwen en vanaf Arc 5 zei hij dat hij in totaal 291 vrouwen had. Volgens Sylphy werden echter 238 van die vrouwen gedood, waardoor er slechts momenteel 53 leven.
  • Zijn naam is een verwijzing naar de ster Regulus, de helderste ster in het sterrenbeeld Leo.

NavigatieEdit